T-Workx

Workshops T-Workx


Twitter LinkedIn Blogger Slideshare Google+

Hoe verkoop ik mijn zorgorganisatie als accountmanager (dagdeel)

Datum: donderdag 1 februari, dinsdag 20 maart, donderdag 4 oktober en donderdag 8 november 2018.
Tijd: van 13:00 tot 17:00 uur.
Prijs: € 250, - exclusief btw.
Leden van het ZorgmarketingPlatform hebben 20% korting.
Praktijkdocent: Thijs Koevoet van T-Workx.
Locatie: Rozet in Arnhem-centrum.

Verkoopeffectiviteit bij accountmanagement en relatiebeheer in de zorg

Omschrijving

In deze praktijkgerichte workshop komen de basisprincipes van gespreksvaardigheden bij accountmanagement en relatiebeheer uitgebreid aan de orde.
U leert hoe u met succes langdurige relaties met zakelijke klanten zoals zorginkopers, verzekeraars, gemeenten en verwijzers kunt aangaan en ontwikkelen.
Als accountmanager en relatiebeheerder wil je een stevige lange termijnrelatie opbouwen met je klant, beheersing van de juiste gesprekstechnieken is hierbij essentieel. Hierdoor haal jij het meeste rendement uit de diverse contactmomenten die je met je klant hebt. Tevens zal de klant jou ook gaan zien als een interessante gesprekspartner.

Een leerzame workshop voor iedere accountmanager en relatiebeheerder die meer uit zijn gesprekken wil halen en zijn relatie met de klant wil verstevigen! Belangrijke succes- en faalfactoren passeren de revue, evenals vele tips.
Lees meer....

Workshop Zorgmedewerker als ambassadeur (dagdeel)

Datum: donderdag 25 januari, donderdag 15 maart, donderdag 27 september en dinsdag 30 oktober 2018.
Tijd: van 13:00 tot 17:00 uur.
Prijs: € 250, - exclusief btw.
Leden van het ZorgmarketingPlatform hebben 20% korting.
Praktijkdocent: Thijs Koevoet van T-Workx.
Locatie: Rozet in Arnhem-centrum.

Maak van zorgmedewerkers ambassadeurs en promotors van de organisatie!

Omschrijving

Wie zijn de ambassadeurs van de organisatie? Wie hebben het meeste contact met klanten? Wie kunnen het ‘verhaal’ van de organisatie het beste uitdragen? Wie hebben de meeste invloed op de tevredenheid en loyaliteit van klanten?
Juist, uw zorgmedewerkers! Zij zijn het beste in staat om uw boodschap en waarden over te brengen in hun contact met zorgvragers, familie, verwijzers en andere stakeholders. Dit geldt niet alleen voor zorgprofessionals, maar ook voor medewerkers die zich bezig houden met zorgadvies en klantenservice. Zij zijn dagelijks met uw merk, producten en klanten bezig.
In deze praktijkgerichte workshop leert u hoe zorgmedewerkers, door eenheid in uitstraling, gedrag (verbaal en non-verbaal) en omgangsvormen, als echte ambassadeurs van de organisatie kunnen optreden. Zodat u dagelijks waarmaakt waar u voor staat en wat u belooft. En zelfs meer dan dat. Een inspirerende workshop voor iedereen die zorgmedewerkers sterker als ambassadeur wil inzetten.
Lees meer....

Neem direct contact op06-16897775

T-Workx is een trainings- en coachingsbureau voor teamontwikkeling, persoonlijke ontwikkeling en organisatieontwikkeling.

Building Better Teams!